lunes, 19 de marzo de 2012

O 15 M e o 29 de março

“Must we produce sick people in order to have a healthy economy”, se preguntava Erich Fromm —que ni yera santo ni ye d’a mia devocion, pero de cavo quan escriviva cosas raçonables— en The Revolution of Hope: Toward a Humanized Technology (1968). 
Devemos producir gent dolenta ta tener una economia sana? Ye una pregunta que ni se fevan —ni se fan ni se feran— os capitalistas, encenegatos en a suya anglúcia sin mida. Igual como tampoco no se l’han feita nunca os convocadors d’a vaca general d’o dia 29 encenagatos —capitalistas tamien els— en saneyar a suya própia economia.
Con tot e con ixo, e á penar d’a igualdat d’intereses e ferramientas que comparten guvierno e sindicatos, m’enrábia tanto a reforma laboral que mesmo me cimbeleyava a ideya de fer yo zafran ixe dia.
Bien se vale que o movimiento 15 M me l’ha aclarito prou. Ahiere facion una asamblea en a zaragoçana plaça d’o Pilar en a que, seguntes podez leyer en o suyo sítio web, alcordon refirmar a vaca en os siguients terminos:
"Para intentar lograr que esta huelga general se convierta en un éxito se reseño (sic) la necesidad de que los barrios inviten a los comerciantes a que no abran ese día y a los ciudadanos que apoyen la huelga no yendo a comprar.
El colectivo Pedalea ha convocado a un “bicipiquete” que saldrá de la Plaza de los Sitios a las 7.00 de la mañana y que recorrerá varias de las calles de la ciudad.
Algunos barrios como Delicias saldrán en piquete a las 9 de la mañana con la intención de cerrar los comercios."
Lo dicen els. No ye una version de bel periodista manipoliador, lo quaterna l’acta de l’asamblea con parolas mesmo més menaçaderas.
Lo siento per os treballadors —autonomos u ta otri— que se creigan encara que o PP les guaranciará o suyo dreito á treballar librement ixe dia. Son tan ingenuos como os treballadors autonomos u ta otri que se creigan encara que sindicatos u 15 Ms le guaranciaran o suyo dreito á treballar dignament bel dia.