miércoles, 17 de abril de 2013

O PP e os bispes

Ha feito Alfonso Alonso, portavoz d’o PP en o Congreso, unas declaracions que, ves-te-ne á mirar per qué, han sorprendito á beluns. Ha dito o personajot que en Espanya as leis las fa o parlamento, no pas os bispes. As suyas parolas textuals son estatas: “España es una democracia avanzada, con un marco de instituciones y, las leyes las hace el Parlamento, los obispos opinan pero no hacen las leyes”.

Sin fer mencion d’o fástio que me fa o sintagma “democracia avanzadamés que més referito á Espanya o que este homenot nos ha ricordato no ye que a trista realidat. Una trista e dolenta realidat que millons de catolicos no solo no quieren reconeixer, sino que s’encerrinan en empiorar atorgando lo suyo voto á o partito d’este sanselon. E per si encara no se’n hevan enterato, Alonso ha anyedito que o que siempre "defendió el PP es que el Gobierno iba a devolver la Ley del Aborto a esa doctrina de 1985", "de la que se había alejado la ley por una decisión unilateral del PSOE en la anterior legislatura".

Que no gemequen agora ixes millons de catolicos que malfurrion o suyo voto en o PP e viengan dicindo que Rajoy los ha enganyatos. Rajoy yera menistro —mesmo vicepresident— en os guviernos d’Áznar. Ixos guviernos que baixo es suyos mandatos s’asesinon quasi 600.000 innocents, pasando d’una tasa de menos de 6 albortos per cada mil mullers á un atra de 8,94. Que no gemequen e lo tiengan prou present, no solo que á l’hora de votar, sino á l’hora d’esfender en a carrera o dreito á la vida.
E que lo tiengan prou present os bispes. E o Papa Francho quan recibe á Rajoy en o Vaticano.